top of page

Sokowirownia - czyli najlepsze soki w Bydgoszczy

Witajcie!

Ostatnio jest moda na byciu fit i jedzeniu oraz piciu tylko zdrowych rzeczy. Od bardzo dawna lubię pić soki świeżo wyciskane. Byłam w wielu lokalach, lecz tylko jeden przypadł mi do gustu. Są tam najlepsze soczki, które piłam w życiu. Lokal znajduje się na w centrum Bydgoszczy na ulicy Dworcowa 2. Sokowirownie widać już z ulicy Gdańskiej.

Pomieszczenie nie jest duże. Gdy robiłam to zdjęcie stałam przy drzwiach. Na pewno wiele osób chętnie by usiadło do stolika w takim miejscu. Pachnie tam świeżo upieczonymi babeczkami lub ciastem. Już kolejny raz spróbowałam ich wyrobów i są tak samo pyszne jak soki.

Soki w tym miejscu są idealne na każdą porę. Na śniadanie można zakupić "Owocowo - bananowy" sok albo dla lubiących słodkości napój "Czekoladowo - bananowy". Oczywiście jest pełno takich pyszności, które bardzo miłe Panie proponują np. jabłko z bananem. pomarańcza ze zmrożonymi truskawkami lub wiśniami lub malinami. szpinak z bananem, jabłkiem, kiwi lub ananasem. Jeśli komuś nie spodoba się żadna opcja, może zamówić własną kompozycję. Przyznam się, że jeszcze się zdążyłam wszystkiego wypróbować, ale co odwiedzam to miejsce wybieram co innego.

Jeśli chodzi o cene to sami widzicie na zdjęciu wyżej, że nie są one wygórowane. Myślę, że lepiej jest już kupić świeżo wyciskany sok niż chipsy czy cole. Podziękuje Wam to Wasz organizm.

Z mojej strony to wszystko, dziękuję :) ~ Ania

bottom of page