top of page

iZombie - czyli serial o zombie

Witajcie!

Niedawno udało mi się obejrzeć drugi sezon iZombie. Może nie słyszeliście o tym serialu wcześniej, bo nie jest aż tak promowany czy oglądany przez wielu ludzi tak jak Teen Wolf. Znalazłam go na aplikacji TV Time. Jest ona dość popularna wśród serialomaniaków. Stwierdziłam, że jak nie mam co teraz oglądać może wezmę się za iZombie. Dobrze wybrałam.

Od samego początku serial zaciekawił mnie. Opowiada on o kobiecie, która na pewnej imprezie na statku została zadrapana. Przez ten mały incydent zerwała ze swoim narzeczonym oraz zwolniła się z pracy. Znalazła o wiele ciekawszą dla jej sytuacji pracę, czyli kostnice. W końcu miała dostarczany mózg pod nos. Dzięki jej nowemu pożywieniu miała wizje. Powodowało to, że mogła pomóc policjantowi rozwiązać zagadki morderstw. Wiele razy była narażona na śmierć, ale cóż Zombie tak łatwo nie da się zabić. 

Olivia Moore

Major Lilywhite

Ravi Chakrabarti

Clive Babineaux

Peyton Charles

Przede mną jest 3 sezon, którego lekko się obawiam. Zawsze "boję się" zacząć czegoś nowego, bo nie wiem czy skończę, a nie chce marnować swojego cennego czasu. Widziałam ostatnią scenę sezonu i czekam z niecierpliwością na tą chwilę. Gdy mam chwilę i jestem lekko zestresowana czy zdenerwowana to włączam właśnie iZombie. Od jakiegoś czasu gdy jestem wkurzona czy zestresowana włączam na rozluźnienie ten serial. On potrafi czasami tak rozbawić mnie, a zarazem rozluźnić. Polecam nie nastawiać się negatywnie do tego serialu, jeśli nie lubicie zombie. Obejrzyjcie kilka odcinków i wtedy ocenicie. 

Z mojej strony to wszystko, dziękuję :) ~ Ania

bottom of page