top of page

Åšwiece zapachowe

Cześć kochani! Od jakiegoś czasu w moim domu unosi się piękna woń.

Nie jest to zasługa odświeżaczy powietrza ani zapachów kuchennych, a wyjątkowych świec YANKEE CANDLE.

U nas w Bydgoszczy znalazłam sklep, który ma chyba wszystkie zapachy świata, jest to około 15 m² naturalnych zapachów. Nie jestem pewna czy wśród nich znalazłabym tylko jeden ulubiony. Będąc ostatnim razem, zapytałam, czy mogę wspomnieć o nich na swoim blogu, przemiła właścicielka się zgodziła.

Świece o naturalnym zapachu i z tego, co widziałam składzie może i nie jest najtańsza, ale przede wszystkim jest idealnym odświeżaczem do naszego mieszkania/domu. Jest bardzo wydajna i bardzo ładni się prezentuje. Ostatnio poświęciłam trochę więcej czasu na obwąchanie świec i według mnie każdy znajdzie coś dla siebie. Niektóre zapachy mogą Wam się kojarzyć z czymś, z czym mamy do czynienia na co dzień. Na przykład ta czarna świeca zapachem bardzo mi przypomina płyn po goleniu mojego taty.

Jeśli ktoś z Was jest fanem długich i relaksujących kąpieli, to myślę, że koniecznie musi zajrzeć do ich sklepu stacjonarnego lub internetowego. W ofercie mają nie tylko wspaniałe świece, ale również mydełka w przeróżnych kształtach. Możecie tu kupić lody, lizaki, a nawet muffinki!

Muszę Wam się przyznać, że nigdy nie byłam zwolenniczką świec, do momentu, kiedy moja mama zakupiła takie świecie. Tak jak mówiłam, wyglądają one przepięknie, ale też wspaniale pachną. Niestety czasami bardzo ubolewam nad ich ceną, bo muszę poczekać, aż jedna się skończy, aby mieć kolejny przepiękny zapach. Może przyjdzie taki czas, kiedy będę mogła zakupić kilka tych wspaniałych zapachów.

Od jakiegoś czasu czaję się na zakup tej świecy. Co myślicie, może być to hit czy nie do końca? Tak czy tak serdecznie Was zapraszam do wypróbowania Yankee Candle, może pokochanie je tak jak ja. Wchodźcie na stronę http://www.kandelaswiece.pl/ trwa tam właśnie promocja! Śpieszcie się, bo to ostatni kilka dni wyprzedaży!

Na razie, cześć, pa ~ Kaja

P.S. Zapraszamy Was na naszego fanpage'a oraz do "serduszkowania" naszych postów.

bottom of page